خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

۵۷ قرارگاه جهادی جدید طی هفته آینده در کاشان راه اندازی می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: علاوه بر قرارگاه های خدمات اجتماعی و جهادی کنونی، ۵۷ قرارگاه جدید طی هفته آینده در کاشان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۱۲۵
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دیماه اظهار داشت: در شهرستان کاشان این دهه در هر سال برای تبیین و روشنگری در برابر هجمه‌ها بر علیه نظام و انقلاب برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح مساجد و محلات برگزار می‌شود، ابراز داشت: مبارزه با تحریف و تبیین جز وظایف ذاتی بسیج است که بر انجام آن اصرار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با اشاره به تجربه اجرای برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانس در سال گذشته تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های سال گذشته به خصوص در رزمایش کمک مومنانه امسال پویش و رزمایش بزرگ نذر فاطمی برکت سلیمانی در کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش مخصوص تهیه و توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی است، خاطرنشان کرد: این رزمایش از ۱۳ تا ۱۶ دیماه در سطح شهرستان کاشان برگزار و برای آن اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

سرهنگ اکبری همچنین از تشکیل ۵۷ قرارگاه خدمات اجتماعی و جهادی طی هفته آینده در سطح شهرستان کاشان خبر داد و گفت: این قرارگاه‌ها در ۵۷ محله کاشان به صورت مسجدمحور و محله محور راخ اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیپ و لشگرهای مختلفی از بدنه‌های مردمی در کشورهای مختلف توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد، اظهار داشت: تیپ فاطمیون که متشکل از رزمندگان مجاهد افغانی است یکی از همین تیپ‌هایی است که در سال‌های مبارزه با داعش در سوریه خوش درخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه ۷۳ شهید مدافع حرم توسط تیپ فاطمیون تقدیم اسلام شد، ابراز داشت: برای اولین قرار است یادواره این شهیدان در کاشان در روز ۱۳ دیماه همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تیپ فاطمیون در کاشان ۴۰۰ جانباز دارد، گفت: هم اکنون بیش از یک هزار رزمنده نیز در سطح شهرستان کاشان در تیپ فاطمیون وجود دارد.

ارسال نظرات