فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

خون شهید سلیمانی‌ها جنایتکاران عالم را در خود غرق خواهد کرد

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: به زودی خون شهید سلیمانی‌ها جنایتکاران عالم را در خود غرق خواهد کرد و با ظهور مهدی موعود (عج) بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۱۴۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ قاسم سامانلو، فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی به‌واقع یک مرد الهی بود که با پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) و ذوب در ولایت به جایگاه رفیع و بلند شهادت رسید.

خون شهید سلیمانی‌ها جنایتکاران عالم را در خود غرق خواهد کرد

وی عنوان کرد: این سردار رشید اسلام با مجاهدت بی‌بدیل، همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت و در راه اعتلای دین اسلام و دفاع از حق مظلومان عالم در برابر ظالمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد چراکه او تربیت شده اسلام و مکتب امامین انقلاب بود.

سرهنگ سامانلو بیان داشت: دشمنان تصور می‌کردند با به شهادت رساندن این پاره تن اسلام و انقلاب می‌توانند از پیشرفت جبهه مقاومت جلوگیری کنند اما ازآنجایی‌که خداوند متعال دشمنان را از احمق‌ها قرار داده است، شهادت سردار دل‌ها انگیزه مضاعفی را در جبهه مقاومت و مجاهدان در راه خدا به وجود آورد تا خدا بدین وسیله خط جهاد و شهادت را برای رسیدن به پیروزی‌های قطعی در برابر دشمنان با قدرت به پیش ببرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) بیان داشت: امروز در سراسر عالم سردار سلیمانی‌هایی در دامان مادران زهرایی خود پرورش یافته‌اند و با پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) و به تأسی از راه حاج قاسم سلیمانی آماده‌اند که با اشاره ولایت فقیه بساط ظلم و جور را از سرتاسر عالم برچینند و این وعده الهی است که ظلم پایدار نخواهد ماند.

وی در پایان اظهار داشت: بنا به اذعان خود جنایتکاران، شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای آن‌ها خطرناک‌تر است و این یک خطای راهبردی بود که آن احمق‌ها مرتکب شدند. ان‌شاءالله به زودی خون شهید سلیمانی‌ها جنایتکاران عالم را در خود غرق خواهد کرد و با ظهور مهدی موعود (عج) بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد و عدل و داد در عالم هستی گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها