جانشین فرمانده سپاه کربلا:

شهادت حاج قاسم نشانه درماندگی دشمنان جبهه مقاومت است/ اخلاص در عمل رمز عزت حاج قاسم بود

ساری-سردار برسلانی تاکید کرد: شهادت حاج قاسم نشانه درماندگی دشمنان جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۰۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

شهادت حاج قاسم نشانه درماندگی دشمنان جبهه مقاومت است / هنر حاج قاسم سرباز ولایت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمدبرسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در  برنامه عصر شعر نگین سلیمان «روایت حبیب» ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، با اشاره به اینکه  شهادت کار مردان خدایی است، گفت:  هنر فرماندهان و رهبران نظامی فراتر از مدیریت بود، یعنی آنقدر به جزییات می‌پردازند تا در قلب‌ها حضور پیدا کنند.

سردار برسلانی با بیان این مطلب که رزمندگان در شرایط سخت روحیه‌ای جهادی داشتند و فقط به هدفشان فکر می‌کردند، افزود: هدف رزمندگان اسلام دفاع از مستضعفان، هویت و آزادگی و ارزش‌های انسانی بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه دفاع از مستضعفان هنر شهدایی، چون حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و دیگر شهدای والامقام بود، خاطرنشان کرد: این شهدا در زمانی پا به میدان گذاشتند که شاید خیلی از افراد با این تفکر که دوران دفاع مقدس تمام شد، اما برای آن‌ها دفاع مقدس همچنان ادامه داشت.

سردار برسلانی با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلا و دیگر یگان‌ها در دوران دفاع مقدس نبرد خوش درخشیدند، اضافه کرد: اخلاص رزمندگان در مرحله عمل حرف اول را می‌زد، تا جایی که ارتش ایدئولوژی غرب در مقابل رزمندگان اسلام کم آورد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به وعده الهی تکیه کرده و باعث نابودی داعش شد، گفت: مکتب انقلابی حاج قاسم از همین جا آغاز شد و دشمن هم هر کجا که در تنگنا قرار گرفت دست به ترور زد.

سردار برسلامی تصریح کرد: دشمن وقتی دید که نمی‌تواند جلوی حاج قاسم را بگیرد که چگونه در قلوب مردم کشور‌های منطقه جا باز کرد، او را به شهادت رساند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان این طملب که  دشمن تنها راه حل خود را در به شهادت رساندن حاج قاسم دید، خاطرنشان کرد: دشمن هیچ وقت فکر این را نکرد که اگر سردار را ترور کند، اما شهادتش باعث وحدت بین تمام ادیان خواهد شد.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه مردان بزرگی راه حاج قاسم را ادامه میدهند، گفت: تنها هنر ابر قدرتی که مدعی بود، ترور حاج قاسم بود.

حانشین فرمانده سپاه کربلا انهدام پایگاه عین الاسد را یک انتقام کوچک دانست و ادامه داد: نگاه ما نگاه به مکتب حاج قاسم است تا دشمن سلاح را به سمت ایشان نمی‌گرفت اقدامی نمی‌کردیم.

سردار برسلانی در بحش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم تجربه جنگ با اشرار در جبهه مقاومت به مدت ۲۶ سال را داشتف افزود:حاصل آن زحمات با اخلاص ایجاد عزت جهانی بود که نوجوانان حاضر در مراسم حاج قاسم علت حضورشان را الهام درونی اعلام می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه حاج قاسم حاصل زحمات ۴۰ ساله خود را گرفت، یادآور شد:  امیدواریم بتوانیم تکلیف سختی را که بر عهده داریم را به درستی انجام دهیم.

سردار برسلانی در پایان سخنان خود تاکید کرد: هنرمندان با هنر خود می‌توانند در جنگ نرم تبیین‌گری داشته باشند و با هنر خود به روشنگری در بین آحاد جامعه بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار