فرمانده سپاه تنکابن:

حاج قاسم به الگوی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه جاج قاسم فقط متعلق به ایران اسلامی نیست و متعلق به جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان است ،افزود: حاج قاسم یک چهره فراملی و الگوی آزادیخواهان جهان شده است.
کد خبر: ۹۴۰۴۳۵۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

حاج قاسم به الگوی آزادیخواهان جهان تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسن مهدوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تنکابن در نشست خبری دهه بصیرت با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ برنامه‌ای از قبل طراحی شده برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده که حدود ۱۰ تا ۱۵ سال بر این موضوع کار شده تا بر علیه جمهوری اسلامی ایران کار کنند.

فرمانده سپاه تنکابن افزود: مهمترین هدف فتنه ۸۸ ایجاد شکاف و گسست میان رابطه امام و امت بود. امروز این هدف آن‌ها با پیچیدگی بیشتر و خاص و وابسته به پیچیدگی در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی است که بر علیه جمهوری اسلامی ایران القا می‌کنند.

سرهنگ مهدوی با تاکید بر اینکه اوج فشار‌های تحریم بر جمهوری اسلامی از سال ۸۸ آغاز شد ادامه داد:فتنه ۸۸ باعث چندین برابر شدن تحریم‌ها شد.

حاج قاسم به الگوی آزادیخواهان جهان تبدیل شد

فرمانده سپاه تنکابن خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی ویژگی‌هایی نیز داشت از جمله حاکمیت روح دیانت در قلوب مردم و تجلی نصرت الهی، نگاه مردم به ولایت، بصیرت و وقت شناسی مردم، امنیت و آرامش طلبی، پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام، نشانه گرفتن جمهوریت اسلامی، مردم داری و مردم سالاری.

سرهنگ مهدوی  به مکتب حاج قاسم هم اشاره و اضافه کرد: مکتب حاج قاسم موجب ایستادگی در مقابل توطئه ها ودشمنان می شود.

 فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه جاج قاسم فقط متعلق به ایران اسلامی نیست و متعلق به جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان است، افزود: حاج قاسم یک سردار فراملی و اگلوی آزادیخواهان جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار