خبرهای داغ:
امام جمعه جورقان:

بصیرت افزایی و جهاد تبیین از مهمترین وظایف همه ما است

همدان-امام جمعه جورقان گفت: بصیرت افزایی و جهاد تبیین، یکی از مهمترین وظایف برای همه ما است.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۴۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی نیاز در مراسمی که به مناسبت دهه بصیرت در نیروگاه شهید مفتح همدان برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت افزایی و جهاد تبیین، یکی از مهمترین وظایف برای همه ما است.

وی افزود: جهاد تبیین همان کاری است که حضرت فاطمه زهرا(س) برای غربت امام زمان خود قدم بر می‌دارد و با رعایت عفت و حیا به درب خانه مهاجرین و انصار می‌رود و حقانیت ولایت امیرالمومنین(ع) را تبیین می‌کند.

امام جمعه جورقان با اشاره به نقش و اهمیت رسانه اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در روز غدیر خم، پس از قرائت خطبه غدیر، برای علی(ع) از مردم بیعت گرفت ولی آن چیزی که باعث شد مردم، علی(ع) را رها کنند و امیرالمومنین(ع) خانه نشین شود، کار رسانه‌ای دشمن بود که واقعیت را شکل دیگری جلوه داد.

وی در ادامه به بیان برخی حوادث سال‌های اخیر در کشور پرداخت و افزود: مردم ما در حوادث گذشته مسائل را به خوبی تفکیک کردند و با بصیرت و صبوری خود موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند.

حسینی نیاز در ادامه با بیان اینکه یکی از گزینه‌های دشمنان انقلاب، پروژه نفوذ است، تصریح کرد: پروژه نفوذ یعنی کاری که می‌تواند یک روزه انجام شود، با یک ماه تأخیر صورت گیرد تا مردم به نظام و انقلاب بدبین شوند.

وی اضافه کرد: کمبودهایی در کشور وجود دارد، اما نیمه پر لیوان را هم باید دید و نباید پیشرفت‌های کشور را در سال‌های پس از پیروزی انقلاب نادیده گرفت.

امام جمعه جورقان گفت: بیش از چهل سال است علیه کشور ما دشمنی کرده‌اند و از گزینه‌هایی مانند جنگ، ترور و تحریم علیه ما استفاده کرده‌اند.

وی ضمن تأکید بر لزوم بصیرت افزایی همه آحاد مردم افزود: اگر اندکی غفلت کنیم و نقطه ضعف نشان دهیم، ممکن است در دام دشمن گرفتار شویم.

حسینی نیاز در پایان اظهار کرد: با تمسک به قرآن و رعایت تقوی الهی می‌توانیم حق را از باطل تشخیص دهیم و جایی که حق و باطل قابل تشخیص نبود، بصیرت نیاز است و کسانی می توانند اهل بصیرت باشند که اهل تقوی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار