امام‌جمعه چابهار:

صداقت و انقلابی‌گری از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود

چابهار/ امام جمعه چابهار گفت: صداقت و انقلابی‌گری از ویژگی‌های شاخص سردار سپهبد حاج‌قاسم قاسم سلیمانی بود و باید مسوولان هم این روش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا موفقیت لازم حاصل و مشکلات مردم کمتر شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۸۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی" در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در محل سالن همایش‌های سپاه پاسداران چابهار اظهار داشت: سردار رشید اسلام هم در میدان جنگ و هم در پیگیری مشکلات مردم حضور داشت که نمونه مشخص آن کمک به سیل‌زدگان بود که شخصا بین مردمِ آسیب دیده حاضر می‌شد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کرد.

وی افزود: اخلاص در کار، موفقیت‌ها را بیشتر می‌کند و از دیگر ویژگی‌های این سردار عزیز همین بود که روز به روز بر موفقیت‌هایش افزوده می‌شد و نه تنها در بین مردم ایران بلکه در قلب مردم جهان اسلام جای داشت که بعد از شهادت حاج‌قاسم، همه اشک ریختند و این جنایت آمریکایی‌ها را محکوم کردند.

امام جمعه چابهار گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک مرد بزرگ و قدرتمند در جبهه‌های جنگ حضور داشت و بعد از آن تا زمان شهادت در عرصه‌های مختلف خوش‌درخشیده است.

وی خدمات سردار سلیمانی در جهان اسلام را با اخلاص و به‌دور از هرگونه چشمداشت عنوان کرد و گفت: برای همین دشمن از سردار سلیمانی هراس داشت و درنهایت وی را به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک انسان کامل بود و دشمن وحشت زیادی از آن داشت زیرا او یک مرد شجاع، دلیر و الگوی بزرگی برای همه قشرها بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار، یک انقلابی واقعی بود و جانش را برای پایداری انقلاب تقدیم کرد.

امام جمعه چابهار گفت: حاج‌قاسم سلیمانی دروغ نمی‌گفت و همیشه یار و یاور محرومان و مظلومان بود.

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو، روش و مَنِش همچنان زنده است و مکتب وی، سلیمانی‌های زیادی را وارد جامعه خواهد کرد. 

عبدالرحیم کُردی ادامه داد: جهانیان روش و افکار سردار سلیمانی را شناختند و همه انگشت ملامت به سمت عوامل این جنایت تاریخی نشانه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه راه و مسیری جز سردار سلیمانی نیست، خاطرنشان کرد: کسانی‌که دل در گرو ایران اسلامی و ترویج انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی دارند، اندیشه سلیمانی را به عنوان یک مکتب، قائده و مسیر سرلوحه کارشان قرار می‌دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار