خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

تبعیت محض سردار سلیمانی از ولایت مثال زدنی بود

تویسرکان-فرمانده سپاه تویسرکان ولایتمداری را از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی برشمرد و گفت: تبعیت محض سردار از ولایت در هر مکان و زمانی مثال زدنی بود تا جایی که ایشان تبعیت از ولایت را از شئون عاقبت بخیری می‌دانست.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۷۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهرستان تویسرکان به همت پایگاه بسیج حبیب ابن مظاهر حوزه المهدی (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی به چگونگی وضعیت کشور در ابتدای جنگ تحمیلی و حضور حاج قاسم به عنوان فرمانده میدانی جنگ اشاره و اظهار کرد: سردار سلیمانی برخاسته از یک خانواده ساده روستایی بود بنابراین به هیچ عنوان اهل تجمل‌گرایی نبود و در عرصه جهاد با دشمن در هشت سال دفاع مقدس نیز جایگاه فرماندهی را برای خود قائل نبود.

وی در بررسی ابعاد شخصیتی سردار با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با خانواده سردار بیان کرد: سخنان رهبری فصل الخطاب است و بیانات ایشان در خصوص شخصیت سردار روشن و گویای تمامی خصوصیات این شهید است چرا که سخنان ایشان بدون اغراق و  برگرفته از روایات و احادیث و کتاب آسمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: نبوغ نظامی شهید سلیمانی که رهبری اولین ویژگی سردار دانستند، اشرافیت کامل وی بر مسائل نظامی داخلی و خارجی و  به ادوات جنگی بود؛ ایشان در سه میدان جنگ خوش درخشید که اولین آن نبرد هشت ساله دفاع مقدس و دومین آن با ماموریت از سوی رهبری در مناطق جنگ علیه اشرار بود که به حمدالله توانستند شر نفاق و دشمنان را نیز کم کنند.

وی ادامه داد: میدان سوم نیز میدان مبارزه فرامرزی با تکفیری‌های دست نشانده شیطان بزرگ در کشورهای لبنان و سوریه و جبهه‌های مقاومت بود که این امنیت امروز در ایران و کشورهای همسایه مدیون مجاهدت‌های این شهید و همرزمان ایشان است.

کریمی به ابعاد روحانی و عرفان این شهید والامقام پرداخت و گفت: ایمان و تعهد و معنویت این شهید به حدی بود که  علاوه بر انجام فریضه‌های واجب به مستحباتی اعم از قرآن و مناجات شبانه و غیره می‌پرداخت که این مهم باعث جلای روح او شده بود که همیشه شهادت را از خداوند طلب کردند و آخر هم در راه اسلام و به دست آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی بعد ولایتمداری ایشان را از ابعاد دیگر شخصیتی سردار برشمرد و افزود: تبعیت محض سردار از ولایت در هر مکان و زمانی مثال زدنی بود تا جایی که ایشان تبعیت از ولایت را از شئون عاقبت بخیری دانسته و جواب این ولایتمداری را نیز رهبری با اعطای بالاترین مقام نظامی، یعنی نشان ذوالفقار به سردار پاسخ داده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابعاد شخصیتی و  کاریزماتیکی سردار دلها را باعث حضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهید و همرزمانش دانست و گفت: زندگی ساده ایشان، مردم‌داری، خدمت‌رسانی به محرومان، اهمیت دادن به بیت المال، عطوفت با همرزمان، شخصیت بین المللی ایشان، وی را سردار سلیمانی کرد و به جایگاهی رساند که تمام اقشار جامعه از شهادت او چنان غمگین شدند که گویی بستگان درجه یک خود را از دست دادند و روز گذشته هم، عمق علاقه رهبری به ایشان را دیدیم که پس از دوسال هنوز هجران مالک اشتر برای مقام معظم رهبری چقدر سخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات