خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۵ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۰۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اعلام موجودی کالا توسط واحد‌های مصرحه در تبصره ۱ ماده ۶۰ قانون نظام صنفی از مسلّمات وظایف فرد صنفی به منظور اطلاع متولیان تنظیم بازار از چگونگی وضعیت کالا‌ها درسطح انبار‌ها ومراکز عرضه است وعلاوه بر ایجاد امنیت روانی بازار، ثبات و شفاف‌سازی قیمت‌ها و در نهایت کنترل بازار را تامین می‌کند.

وی افزود: در همین خصوص فردی که مقادیرزیادی لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در یک انبار نگهداری می‌کرد حسب گزارش اداره صمت ملایر به دلیل عدم ثبت در سامانه به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: شعبه هیات این شهرستان پس از احراز تخلف احتکار متهم را علاوه برالزام به فروش کالا در شبکه رسمی با نظارت اداره صمت ملایر، پس از تایید تجدید نظر، به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۳۱۵ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال درحق دولت محکوم کرد.

وی ادامه دد: مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال از این جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز و مابقی رأی نیز در اجرای احکام این شهرستان در حال اجرا است.

جودکی تصریح کرد: ضمن تشکراز مردم عزیز و فهیم بابت همکاری با ما، تقاضا داریم موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir. اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات