خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۱ تن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۹۴۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۳۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق نهاده‌های دامی و شناسایی انبار‌های احتکار این کالای مورد نیاز، تیمی مشترک از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان اداره صمت شهرستان ملایر، پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق از نگهداری مقادیر قابل توجهی خوراک دام احتکار شده توسط فردی در یک انبار در شهر ملایر مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی در بازرسی از این انبار، ۲۱ تن خوراک دام احتکاری که ارزش آن توسط کارشناسان ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

*کشف سیمان احتکار شده در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای شناسایی انبار‌های احتکار کالا و افراد فرصت طلبی که مبادرت به نگهداری اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند، تیمی مشترک از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی شهرستان پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق از نگهداری مقادیر زیادی سیمان احتکار شده توسط فردی در یک انبار در یکی از محلات حاشیه شهر مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی در بازرسی از این انبار، ۲ هزار کیسه سیمان احتکاری که ارزش آن توسط کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

ساکی از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات