خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف انبار کالا‌های احتکار شده در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف انبار کالا‌های احتکار شده با تلاش مجدانه و هوشیاری مامورین پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۱۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

کشف انبار کالا‌های احتکار شده در ملایر

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: مامورین این یگان در راستای شناسایی انبار کالا‌های احتکار با انجام کار اطلاعاتی دقیق از نگهداری مقادیر قابل ملاحظه‌ای کالای احتکار شده در یک انبار در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع می‌شوند.

وی افزود: در همین ارتباط طی بازرسی صورت گرفته از مکان نگهداری این کالاها، ۳۰۰ کیلوگرم شکر، ۹۶۰ بسته پودر لباسشویی، ۱۷۰۰ کیلوگرم برنج، ۴۲ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی و همچنین ۵۰ هزار نخ سیگار در مجموع به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و با تشکیل پرونده یک متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: همچنین در پی سرقت چند فقره لوازم داخل خودرو و تجهیزات معابر عمومی در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سه سارق سابقه دار  را در این خصوص شناسایی و در سه عملیات ضربتی جداگانه آنان را در مخفیگاهایشان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

ساکی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، به چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو و تجهیزات معابر عمومی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کارماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم اصلی به همراه سه نفر از همدستانش را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه هر ۴ متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با اشاره با اینکه متهمان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه در زمینه سرقت و مواد مخدر بودند افزود در تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته از آنان به ۱۰ فقره انواع سرقت از جمله منزل، مغازه و سرقت از انباری اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه متهمان  برخی از اموال مسروقه شامل ظروف مسی، شیرآلات ساختمانی،   لوازم آشپزخانه و وسایل انباری به ارزش تقریبی ۲۲۰ میلیون ریال را کشف شد.

* دستگیری سارق منزل با پوشش زنانه توسط پلیس ملایر

ساکی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر ملایر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را که با پوشش چادر زنانه وارد منزل مذکور شده بود را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار و خروج از شهرستان را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به سوابق متعدد متهم دستگیر شده در زمینه سرقت منزل و اعتراف به سرقت منزل مذکور تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارق، اموال مسروقه شامل طلاجات و تعدادی از لوزام منزل کشف و تحویل مالباخته و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات