خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز با همکاری اداره محیط زیست شهرستان، در نتیجه اقدام ضربتی پلیس در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۴۱
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان اسدآباد در امر شکار غیرقانونی پرندگان و حیوانات وحشی و همچنین تاکسی درمی و نگهداری آن‌ها در منازل خود فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان به اتفاق کارکنان یگان امداد و نمایندگان اداره محیط زیست در بازرسی از منزل متهم، سه قبضه سلاح شکاری، اجزاء و اجساد کامل پرندگان و حیوانات وحشی شامل اردک، قرقاول، کبک و قوچ که به صورت تاکسی درمی درآورده و نگهداری می‌شدند، کشف و دو شکارچی غیر مجاز نیز دستگیر شدند.. *دستگیری ۱۸ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان داشت: همچنین در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان اسدآباد، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، مقداری انواع مواد مخدر و یک فقره سرقت منزل کشف و یک سارق، ۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، هشت نفر جلبی و دو نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

یاری با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در نتیجه اجرای طرح‌های ارتقاء فرهنگ شد آمدی، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و انتقاد و شکایات در خصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات