خبرهای داغ:

طرح شهید محمدباقر قربانلو در شهرستان سرخه در حال اجراست

طرح شهید محمدباقر قربانلو با موضوع سرشماری دام های سبک و سنگین عشایری و روستایی شهرستان سرخه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۸۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ طرح شهید محمدباقر قربانلو با موضوع سرشماری دام های سبک و سنگین عشایری و روستایی شهرستان سرخه در راستای توزیع عادلانه نهاده های دامی و کمک به دامداران واقعی و حذف دلالان چرخه توزیع نهاده های دامی در شهرستان سرخه در حال انجام است.

در حاشیه اجرای این طرح جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این طرح و نجوه انجام آن اظهار کرد: طرح شهید محمدباقر قربانلو به عنوان یک طرح ملیِ در سطح کشور در راستای سرشماری دام های سبک و سنگین در حال انجام است.

او افزود: این طرح به همت نیروی مقاومت سپاه، بسیج سازندگی و بسیج عشایری با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی (جهادکشاورزی، منایع طبیعی و دستگاه های مرتبط) در سطح شهرستان انجام و مسئولیت اجرای طرح با حوزه مقاومت و گروه های جهادی است.

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان در ادامه اضافه کرد: تاکنون این سرشماری در روستاهای افتر و مومن آباد انجام و در طی روز های آتی در سطح کل شهرستان صورت خواهد گرفت.

عبداللهی تصریح کرد: یکی از دلایل اجرای این طرح سرشماری، جلوگیری از سوءاستفاده افراد فاقد دام در گرفتن نهاده هاست. این سرشماری میزان دقیق دام ها را در سطح شهرستان و کشور مشخص می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها