خبرهای داغ:

زنگ مقاومت در مدرسه مقداد به صدا در آمد

همزمان با دومین سالگزد سردار رشید اسلام، سردا شهید قاسم سلیمانی زنگ مقاومت در آموزشگاه ابتدایی پسرانه مقداد به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۱۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با شهادت سردار دلها؛ شهید قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «روایت مکتب حاج قاسم» با حضور دانش آموزان، سروان حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت و جمعی دیگر از مسوولان شهرستانی در مدرسه پسرانه مقداد در سرخه به همت واحد مقاومت بسیج دانش آموزی مقداد سرخه برگزار شد.

گفتنی است قرائت قرآن کریم، شعر خوانی، قرائت بخشی از وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی و روایت مکتب حاج قاسم توسط حجت الاسلام و المسلیمن خدری از جمله برنامه های این مراسم بود.

همچنین به همین مناسبت زنگ مقاومت با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مثاومت بسیح سپا ناحیه شهرستان سرخه و دیگر مسوولان در آموزشگاه مقداد سرخه به صدا در آمد.

در این مراسم جناب سرهنگ ادهم؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی، به بیان خصلت ها و ویژگی های این شهید بزرگوار پرداخت.

او با اشاره به خاطراتی از سردار سلیمانی، ایثار و گذشت و احترام به والدین را جز خصایص بسیار مهم شهید دانسته و از همه دانش آموزان خواست با مطالعه و عمل به سیره شهدا، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها