خبرهای داغ:

400 بسته معیشتی در سرخه توزیع شد

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی 400 بسته معیشتی در سطح شهرستان سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۴۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت و دومین سالروز شهادت سردار پرافتخار کشورمان سردار شهید قاسم سلیمانی 400 بسته مومنانه جمعاً به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده توزیع شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و دبیر ستاد رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی دهمین مرحله کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده در سطح شهرستان سرخه برگزار شد.

او افزود: در این دوره 400 بسته معیشتی هریک به ارزش 4 میلیون ریال و در مجموع به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال شامل اقلامی چون برنج، لوبیا، لپه، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن مایع تهیه و آماده توزیع شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: این بسته ها به همت ستاد رزمایش مواسات، بسیج سازندگی با همکاری گروه جهادی صادقین شهید کریم طاهریان تهیه و به مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی سطح شهرستان جهت اهدا به خانواده های کم برخوردار تحویل داده شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار