قوی ترین زن جهان اسلام:

از نام حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند از نام حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند

قوی‌ترین زن جهان در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، با اشاره به حذف صفحه اینستاگرامی خود به دلیل انتشار تصاویر سردار دلها، گفت: از نام حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۹۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، قوی‌ترین زن جهان در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، با اشاره به حذف صفحه اینستاگرامی خود به دلیل انتشار تصاویر سردار دلها، گفت: از نام حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند.

*متن خبر: 14 دی*از نام حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، گیتی موسوی در گفتگوی تلفنی با برنامه «سلام تهران» در خصوص حذف صفحه اینستاگرامی خود به دلیل انتشار عکس و فیلم‌های سردار سلیمانی، گفت: زمانی که سردار به شهادت رسیدند، همراه با دوستانم تصاویر او را در صفحات مجازی خود به اشتراک گذاشتیم، اما یک‌سری از افراد ناشناس صفحه ما را بلاک و ریپورت می‌کردند.

قوی‌ترین زن جهان با اشاره به تداوم این روند در ۳ روز، اظهار داشت: صفحه اینستاگرام من با فالورهای زیاد کاملاً پاک شد. هر بار که دوباره صفحه می‌ساختم و تصاویر را منتشر می‌کردم، باز هم این اتفاق رخ می‌داد؛ یعنی از نام سردار و کسانی که نام او را بر زبان می‌آورند، می‌ترسیدند.

وی با اشاره به رکورد جدید خود در کشیدن تریلی، تصریح کرد: می‌خواستم امسال کارت دعوتم را تقدیم به سردار کنم؛ سال گذشته در رکورد اسکات، این کار را کردم و کارت دعوت مرا حذف کردند. با این حال، همه این مسائل فدای سر سردار باشد، که او خون و جان خود را فدای ما کرد. مهم این است که ما راه او را ادامه می‌دهیم و باز هم عکس و فیلم و نامش را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم.

ارسال نظرات