سراوان/ به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده دانش آموزی مراسم محوری نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان دخترانه مهدیه شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۱۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان،فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،خانواده معزم شهداء،برخی مسئولین و فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاءدانش آموزان برگزار گردید.

ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در آیین نواختن زنگ مقاومت در مدرسه مهدیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: تقارن ایام شهادت سردار سلیمانی با شهادت حضرت فاطمه(س) نشان از مظلومیت سردار دل‌ها دارد که در اوج اقتدار در دوران زندگی خود مظلوم زیست و در راه دفاع از وطن به شهادت رسید.

دهواری مظلومانه زیستن را راه و رسم شهدا دانست و افزود: دانش‌آموزان هر کدام یک سردار سلیمانی هستند و باید ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس یکی از فرماندهان موفق و یکی از یاران با وفای امام راحل و رهبری معظم انقلاب بود، گفت: سردار سلیمانی متعلق به یک فرد، گروه و جریان خاص نیست، بلکه متعلق به همه آزادیخواهان جهان است چراکه با اقتدار تمام از مسلمانان دفاع کرد.

حجت الاسلام نورایی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب برای تمام انسان‌های آزاده دنیا بود، افزود: سالگرد شهادت سردار سلیمانی یادآور خباثت‌ها و ناجوانمردی استکبار جهانی است که رفتارهای خصمانه آنها را در اذهان پدیدار می‌کند.

وی افزود: سردار سلیمانی در عین افتادگی، ایمان و تواضع، آنچنان اقتدار و ابهت داشت که دشمنان جرات مقابله با وی را نداشتند و از حضور ایشان در میدان همواره هراس داشتند.

ارسال نظرات