خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان درخصوص سیاست‌های اجرای مراسم‌های سالگرد حاج قاسم گفت: تشکیل قرارگاه‌های محله محور با محوریت مساجد با سیاست‌های مردمی بودن و خدمت‌محوری از جمله اقدامات است و تاکنون هزار و ۲۰۰ قرارگاه آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۸۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

سردار علی مقواساز، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان با اشاره به اجرا شدن موضوع «قرارگاه های محله محور» اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ قراگاه محله محور با محوریت مساجد در استان اصفهان با هدف تبیین مکتب حاج قاسم از نهم تا شانزدهم دی، روز شهادت حضرت زهرا(س) تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه‌ها با محوریت امامان جماعت مساجد، کمک فرماندهان بسیج، مسؤولان خیریه‌ها، هیئات، کانون‌ها، اعضای هیات امنای مساجد و نخبگان محلات ایجاد شده است توضیح داد: قرارگاه‌های محله‌ای در موضوع مقابله با کرونا در استان اصفهان آغاز به کار کرد و یکی از دلایل موفقیت استان در بحث کرونا نیز همین مورد بود؛ همچنین در کمک مؤمنانه نیز از دلایل موفقیت استان همین محله ای اجرا شدن آن بود.

مقواساز با بیان اینکه این ۲ تجربه موفق استان اصفهان ثابت کرد که اگر قرارگاه‌های محله‌ای با ۳ سیاست پیش بروند موفق خواهند شد، تصریح کرد: اولین سیاست اینکه برنامه شهادت حاج قاسم را مردمی پیش ببریم، این موضوع باعث می‌شود همه مردم در برنامه‌ها شرکت کنند، مانند دفاع مقدس نقشی بگیرند و هر شخصی هر کمکی می‌تواند بکند.

محله‌ای اجرا شدن برنامه‌ها باعث افزایش کیفیت خواهد شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به سیاست خدمت محور بودن این قرارگاه‌ها عنوان کرد:اعضای محله کمک می‌کنند و خدمت به مردم در محله ارائه می‌شود که این خدمت ممکن است اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... باشد.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ قرارگاه فعال شدند و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است گفت: به میزان عدد سن حاج قاسم که ۶۳ است، ۶۳ هزار بسته معیشتی در حال آماده شدن و توزیع است که به همراه بسته‌ها، اقلام فرهنگی هم تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان عنوان کرد: همچنین برنامه های مختلفی در اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران، اصناف در حال اجرا شدن است؛ همچنین کار ویژه ای در حلقه‌های میان اقشار در استان در حال انجام است و هر شخصی در صنف خود می تواند اقدامی انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها