امام جمعه شهرستان بدره :

سردار سلیمانی خودش را سرباز ولایت و اسلام می دانست

امام جمعه شهرستان بدره حجت الاسلام و المسلمین دانیاری در دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت : سردار سلیمانی خودش را سرباز ولایت و اسلام می دانست و طبق وصیت خودشان روی سنگ مزارشان هم بدور از هر عناوین و القابی عبارت سرباز ولایت نوشته شده است .
کد خبر: ۹۴۰۵۴۷۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام  حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبودی با حضور حداکثری مردم ولایتمدار شهرستان بدره در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین دانیاری  امام جمعه شهرستان بدره در این مراسم گفت :  ولایت پذیری سردار سلیمانی  به عنوان شاخصه ی اصلی شخصیت آن شهید بزرگوار به شمار می رود.

امام جمعه بدره افزود : سردار سلیمانی خودش را سرباز ولایت و اسلام می دانست و طبق وصیت خودشان روی سنگ مزارشان هم بدور از هر عناوین و القابی عبارت (سرباز ولایت) نوشته شده است .

حجت الاسلام دانیاری دومین بُعد شخصیتی سردار سلیمانی را مردمی بودن و ساده زیستی آن شهید بزرگوار بیان کرد و افزود : شهید سلیمانی در اوج ساده زیستی و مردمی بودن و میان مردم زندگی کردند بگونه ای که رد پای رفاقت های ایشان در محروم ترین روستاهای کشور و با ساده ترین اقشار جامعه هم به چشم می خورد . و برای شهادت ایشان دل های زیادی به ماتم نشست و اشک های زیادی از چشم مردمان سراسر نقاط کشور و جهان ریخته شد.

امام جمعه شهرستان بدره اظهار کرد : حاج قاسم شیفته ی شهادت بود این شیفتگی آنجا نمایان تر می شود که در دل نوشته های سردار دلها ؛ما شاهد بیتابی های ایشان برای لقاء الله و شهادت در راه او و جهاد برای دفاع از مقدسات اسلام هستیم .

حجت الاسلام دانیاری دیگر ویژگی شخصیتی سردار سلیمانی را تقوا و استقامت ایشان معرفی کرد و گفت :  با وجود فشارهای همه جانبه دشمنان اهل بیت ؛ ایشان ذره ای از جهاد و تلاش و تربیت نیرو کم نگذاشتند و بحول قوه ی الهی و با حفظ همین روحیه ی  تقوا و استقامت همواره پیروز میدان های نبرد بودند .

حجت الاسلام دانیاری  با همین مقدمه دیگر ویژگی بارز شخصیتی سردار سلیمانی را عاشق اهل بیت بودن معرفی کرد که پاسداری از حریم آل الله را افتخار و نعمت بزرگ زندگی خویش می دانست که تا اخرین لحظه ی زندگی نیز در راه این پاسداری به مقام والای شهادت نائل گشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار