برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه دهلران

این مراسم با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، موسوی امام جمعه و دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه سپاه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۰۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،این مراسم با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، موسوی امام جمعه و دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه سپاه دهلران برگزار شد.

سردار قدرت اله کریمیان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه دهلران به زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: خون سردار سلیمانی جریان سازی فراگیری در جهان بوجود آورده و محور مقاومت ایدئولوژی فکری خود را برای همیشه پیدا کرد و امروز به برکت محور مقاومت مرزهای اعتقادی ما به فراسوی مرزها گسترده شد.

وی به جنگ ادراکی و شناختی دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علیه جوانان اشاره کرد و افزود: مقابل این حنگ باید آگاه سازی کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام تاکید کرد: دشمن می خواهد دفاع مقدس را عامل بدبختی و مقاومت ما را بعنوان عامل سختی امروز و یاس و ناامیدی به جامعه القا و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، اگر چه مردم از عملکرد مسئولان گله مند هستند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا و ولایت بوده و در همه صحنه ها حافظ انقلاب و ارزشها هستند و این روند ادامه دارد.

کریمیان بر ضرورت توجه به بیانات رهبری در همه ابعاد تاکید کرد و یادآور شد: با چشم اندازی که رهبری برای نظام ترسیم کرده اند ، امیدواریم در این مسیر به تمدن اسلامی برسیم.

امام جمعه دهلران هم سپاه را رکن امنیت دانست و افزود: خدمات سپاه دهلران در همه حوزه ها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی سپاه را قوت قلب انقلاب و حافظ اصول و ارزشها دانست و گفت: سپاه دیروز در دفاع مقدس بخوبی نقش خود را ایفا و امروز هم با اقتدار و صلابت در مقابل همه هجمه های دشمنان نظام ایستاده است و افتخار آفرینی می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به خدمات و اقدامات سپاه در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت: دستاوردهای سپاه در همه عرصه ها موجب سربلندی و اقتدار نظام است.

لطیف صادقی به خصوصیات اخلاقی و ابعاد شخصیتی سردار دلها شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: باید ابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی برای جامعه ترسیم کرد.

وی بر کار جهادی و حضور در میان مردم برای خدمتگزاری اشاره و افزود: باید بدور از پشت میز نشینی و با کار و خدمت بی وقفه امید را به جامعه تزریق کرد.

در پایان با تقدیر از زحمات سرهنگ آبدونی فرمانده سابق سپاه دهلران سرهنگ علی مرغزاری بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دهلران منصوب شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار