اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان ایلام برگزار شد

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان ایلام با حضور جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۳۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان ایلام با حضور جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار شد.

شهید سلیمانی، جریان مقاومت را جهانی کرد

سردار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم گفت: سردارسلیمانی خود صاحب یک مکتب بود،مکتبی که ارزشمند و غنی است و این مکتب برگرفته از عاشورا است.

وی افزود : شهدا در طول دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، شهید به درجه ای از معنویت می رسد که می تواند در بارگاه الهی آرام بگیرد. ولایتمداری قله این ویژگی‌های ارزشمند است و شهید سلیمانی هم استاد این مکتب بود و هم عامل به آن بود.

سردار کریمیان تاکید کرد: نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد ثبات و صلح در منطقه خاورمیانه بی‌بدیل و مهم است، راه این شهید والامقام را ادامه می‌دهیم و قله‌های فتح و افتخار را در سراسر جهان به آزادگان جهان به ارمغان می‌آوریم.

وی ادامه داد : شخصیت سردارسلیمانی شخصیتی بی بدیل و جهانی بود که توانست مقوله مقاومت را جهانی کند، مرد میدان بود و مقاومت را در عمل معنا می کرد، پاداش این عزیز چیزی جز شهادت نبود.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد : امروز شاهد آن هستیم که جوانان ما دشمنان را به سخره گرفتند که نمونه آن کشتی نفت کش ایرانی بود که جوانان همین مرزوبوم دشمنان را از رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه نیز گفت: همه رسانه های دشمن سعی داشتند که همه توان خود را در راستای ضربه زدن به نظام بکار ببرند اما مردم ایران اسلامی حماسه ای دیگر را خلق کردند و سیلی محکمی بر صورت فتنه گران زدند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار