خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

فرماندهی سردار سلیمانی در منطقه بی‌نظیر بود

بهار-کارشناس سیاسی گفت: فرماندهی سردار سلیمانی در منطقه بی‌نظیر بود چنانچه در رفتار با مدافعان حرم چنان قوت قلبی به مدافعان می‌داد که هر روز امیدوارتر برای مقابله با داعش آماده می‌شدند.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۰۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود قاسمی در نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) در حسینیه شهید ضرابی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: حاج قاسم روستایی زاده‌ای بود که ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کرد و علاوه بر ملت ایران سه‌ ملت از جمله سوریه، لبنان، عراق را نجات داد.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم ایرانی در سوریه و عراق برای مقابله و نابودی داعش مبارزه می‌کردند و با آگاهی از این که شاید دیگر زنده برنگردند به این عرصه قدم گذاشتند تا از ورود نیروهای تکفیری به مرزهای ایران اسلامی جلوگیری کنند.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: فرماندهی سردار سلیمانی در منطقه بی‌نظیر بود چنانچه در رفتار با مدافعان حرم چنان قوت قلبی به مدافعان می‌داد که هر روز امیدوارتر برای مقابله با داعش آماده می‌شدند.

وی افزود: شخصیت سردار سلیمانی فرا زمینی بود و در طول ۴۰ سال آنقدر به نماز و عبادت با خدا پرداخته بود که اطلاع داشت کجا به شهادت می‌رسد، وی همچون فرماندهی بی‌نظیر در میدان جنگ عرصه‌های بین‌المللی و داخلی با ظلم مبارزه می‌کرد، وی در مقابل شیطان بزرگ آمریکا ایستاد و مقاومت کرد و در نهایت به دست آمریکایی‌ها به شهادت رسید.

محمودی اظهار کرد: سردار سلیمانی مرد میدان بود و گوش به فرمان ولی فقیه، همیشه در همه جا توصیه می‌کرد که پشت ولی فقیه باشید و ولی فقیه را تنها نگذارید و به معنای واقعی انقلابی باشید و هرگز خود را طلبکار انقلاب ندانید و هرکس که خود را طلبکار انقلاب بداند عاقبت بخیر نمی‌شود این انقلاب اسلامی با خون شهیدان به وجود آمده و هرگز با رهبری مخالفت نکنید، و کسی که می‌خواهد عاقبت بخیر شود باید پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه باشد و آنهایی که پای علی ماندند رو سفید می‌شوند.

وی گفت: در بزرگداشت مردمی برای تدفین حاج قاسم در سراسر ایران نمایش خلق حماسه و قدرشناسی از این شهید والامقام پدیدار شد و باید همواره با بصیرت به قضایای پیرامون خود نگاه کنیم تا بتوانیم همراه با مجاهدان فی سبیل الله، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات