خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

شهید سلیمانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشت

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه شهید سلیمانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشت، گفت: این شهید والامقام نمونه‌ای کامل از شخص ولایتمدار بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۱۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ روح الله حسینی شاخص در دیدار با کادر درمان شهرستان فامنین که به میزبانی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، به نقش و جایگاه ویژه سردار سلیمانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل از شخصی بود که ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده بود و در تمام شئونات زندگی این شهید والامقام این ویژگی را می‌توان به وضوح مشاهده کرد .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ابراز داشت: شهید سلیمانی یک شخص ولایتمدار بود که در جایگاه خود تا آخرین توان خود برای حفظ جان و سلامت جسمی و روحی مردم سرزمین ایران اسلامی و مسلمانان جهان تلاش و جهاد می‌کرد .

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در ادامه به تبیین نقش و جایگاه حضرت زهرا (س) در امت اسلامی گفت: کادر درمان با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) در همه کارها اول برای رضایت خداوند متعال و همچنین برای خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی کوشش مضاعف کنند.

وی در پایان از همه زحمات و تلاش‌های این مجموعه از زمان همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و انجام مراحل مختلف واکسیناسیون قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات