خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

همه مراحل زندگانی ما باید رنگ و بوی الهی داشته باشد

تویسرکان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: با شهادت سردار سلیمانی، مکتب شهید سلیمانی زنده شد و بساط کفر و داعش در منطقه محو و نابود شد؛ بنابراین همه مراحل زندگانی ما باید رنگ و بوی الهی داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۱۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی دانیالی در مراسمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور جمعی از کارکنان و سربازان در سپاه ناحیه تویسرکان  برگزار شد، با تسلیت این ایام اظهار داشت: با توجه به روایتی از فاطمه زهرا(س) مبنی بر «من أصعد إلی الله خالص عبادته، أهبط الله عزوجل إلیه أفضل مصلحته» همه پیروان حضرت زهرا (س) کارها و اعمال و عبادات خود را خالصانه برای خدا انجام بدهند و زندگانی خود را مورد نقد قرار بدهند که آیا برای خدا هست یا خیر؟

وی افزود: توجه داشته باشیم که سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت نگفت که من عامل موفقیت در جبهه مقاومت بوده‌ام و منشأ تمام این کارهای جهادی و مجاهدانه را به جز خدا و «خالصاً لله» به چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: طبق روایت خداوند مصلحتش را در شکوه و عظمت ایشان دید و به دست «اشقی الاشقیا» به فیض عظمای شهادت نائل آمد و به شکوه عظمت رسید.

وی عنوان کرد: با شهادت ایشان مکتب شهید سلیمانی زنده شد و بساط کفر و داعش در منطقه محو و نابود شد؛ بنابراین همه مراحل زندگانی ما باید رنگ و بوی الهی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار