حجت الاسلام والمسلمین نکونام با صدور پیام ضمن اعلام انزجار از هتک حرمت به تندیس سردار دلها از سوی جنایت پیشگان، تأکید کرد: حاج قاسم از ملّت است همان‌گونه که از امّت است.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۲۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ا ز استان چهارمحال و بختیاری؛ درپی عمل گستاخانه و هتک حرمت به تندیس سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی بیان کرد: این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دلها پایدارتر خواهد کرد و امروز پنج‌شنبه 16 دی که تشییع چهار گل پرپر از شهدای گمنام در شهرکرد صورت می‌گیرد تبدیل به روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا و آمریکا تباران خواهد شد و در تاریخ این شهر و این غیور مردان ثبت می‌شود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بِسمِ اللَّه الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه 13 دیماه 1398 می‌کرد که از پشت تلفنها خبری را همراه با بغض به یکدیگر منتقل می‌کردند، چشمها پر از اشک بود امّا دلها پر از کینه، کینه از آمریکای جنایت‌پیشه که برای بشریت ارمغانی جز غارت و حقارت ملّتها نداشته.

آن روز سردار سلیمانی را به شهید سلیمانی تبدیل کرد و دل آزادگان عالم را پر از نفرت کرد تا خطری بمراتب قدرتمندتر را مقابل خود شاهد باشد و امروز تندیس آن حبیب دلها را در تاریکی شب بزدلانه غرق آتش می‌کند تا پیوند دلهای شیفتة حاج قاسم را استحکام بیشتر بخشد؛ اینان در اوج حماقت قرار دارند نمی‌دانند که مرد و زن شهرکرد و جوانان غیور استان چهارمحال و بختیاری در صبح این شب و در سالروز به آتش کشیده شدن خانه زهرای اطهر آن‌چنان حضوری گردا گرد تندیس خواهند داشت که یادآور تشییع دو سال قبل باشد. حاج قاسم از ملّت است همان‌گونه که از امّت است.

این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دلها پایدارتر خواهد کرد. روز پنج‌شنبه 16 دی که تشییع چهار گل پرپر از شهدای گمنام در شهرکرد صورت می‌گیرد تبدیل به روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا و آمریکا تباران خواهد شد و در تاریخ این شهر و این غیور مردان ثبت می‌شود. بعون الله تبارک و تعالی

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

16/ دی /1400

گفتنی است؛ در پاسخ به عمل گستاخانه و هتک حرمت منافقان کوردل و به آتش کشیدن تندیس قهرمان ملی و امتی جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرکرد، ساعت ۹/۳۰صبح امروز پنجشنبه ۱۶ دیماه از مقابل مصلی امام خمینی (ره) آغاز و قرائت نماز بر پیکر شهدا  ساعت ۱۰/۳۰ در میدان قمر بنی هاشم (علیه السلام) شهرکرد  انجام می شود.

ارسال نظرات