خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوری مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان عج اصفهان مطرح کرد:

بیشترین گرفتاری وگره های زندگی را توسل به حضرت زهرا(سلام الله علیها)باز میکند.

بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) مراسم روضه با سخنرانی حجت السلام نوری مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان عج اصفهان با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین (ع) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۲۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین (علیه السلام)، بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) مراسم روضه با سخنرانی حجت السلام نوری مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان عج اصفهان  با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین (علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نوری اصل صحبت های خود را به موارد کلیدی رفع گرفتاری و مشکلات در بعد زندگی انسانها قرار داد و گفت:چندین مورد مهم است که در زندگی همه انسانها مثل شاه کلید همه قفلها و گره های مشکلات را باز میکند:

1.نماز اول وقت، اگر کسی مقید باشد خیلی از مشکلاتش باز می شود ونقل است از آیت الله قاضی که اگر کسی نماز اول وقت را بخواند  و به مقامات عالیه نرسد من را لعن کند، پس دقت شود که با شنیدن صدای اذان حتی الامکان دست بچه ها را بگیریم وبه مسجد برویم ونماز را با جماعت اول وقت بخوانیم.

  1. توسل به صدیقه اطهر حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، وقتی برای ما گرفتاری پیش می آید ما به امامان معصوم متوسل میشویم،اماخود امامام معصوم ما در مشکلات به مادرشان حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) متوسل می شوند.
  2. خواندن حدیث کسا،طبق گفته خود حدیث کسا وقتی جمعی حدیث کسا می خوانند ملائکه همه مشکلات و گرفتاری ها را برطرف می نمایند .
  3. از دیگر موارد ،خواندن تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است، مداومت بر این ذکر انسان را از شقاوت دور میکند و چه بهتر که این ذکر با تربت امام حسین (علیه السلام) گفته شود.

این سخنران در پایان افزود:چند مورد رابه عنوان یک فرهنگ باید از زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها)یاد گرفته و سر لوحه زندگی خود قرار دهیم: دعا کردن،بخشش، همیاری با همسر، حیا وعفت، امانت داری و راز داری، ایثار و از خود گذشتگی، انس با قرآن، تلاوت قرآن، نگاه کردن به چهره پدر و مادر و... اینها مواردی است که انسان را آخر عاقبت به خیر میکند وچه بهتر که این درس را از بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) یاد بگیریم.

لازم به ذکر است مراسم عزاداری دهه فاطمیه به مدت چهارروز در ستاد لشکر 14 امام حسین علیه السلام در حال برگزاری مس باشد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار