خبرهای داغ:
دامغان_جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کادرسازی از شاخصه های مهم روایتگری است و فضای مجازی بستر مناسبی برای تربیت راویان نسل نوجوان و جوان می باشد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۵۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست صمیمانه راویان شهرستان دامغان در سالن اجتماعات شهدای فرهنگی بسیج شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: کادرسازی یکی از شاخصه های مهم در بحث روایتگری است و انتقال تجربه ها و مفاهیم ارزشمند جبهه و جنگ نسل به نسل موجب جلوگیری از تحریف و فراموش شدن این خاطرات می باشد و با اعزام راویان جدید این مسئله نمود بیشتری پیدا می کند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: فضای مجازی بستر و فرصت مناسبی به جهت فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و از این بستر باید در تربیت راویان نوجوان و جوان به نیکی استفاده کرد.

شوقانی با اشاره به شخصیت و مکتب سردار سلیمانی گفت: دشمنان هر زمان در حال ضربه زدن می باشند و شبهاتی به مکتب شهید سلیمانی وارد کرده اند و باید با تبیین این مکتب ارزشمند روشنگری لازم انجام و راه سردار سلیمانی را با جهاد تبیین ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمانه راویان دفاع مقدس و جوانان مشتاق این عرصه با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان و راویان دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهدای فرهنگی بسیج شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها