خبرهای داغ:

هیئت امنای حوزه علمیه خواهران نجمیه شهرستان سرخه با امام جمعه دیدار کردند

در پی انتصاب امام جمعه جدید شهرستان سرخه، مدیر و هیئت امنای حوزه علمیه خواهران نجمیه شهرستان سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۲۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت طاهره عربی رئیس حوزه علمیه خواهران نجمیه شهرستان سرخه به اتفاق اعضای هیئت امنای حوزه خواهران و جمعی دیگر از مسئولین با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف را به عنوان امام جمعه شهر سرخه تبریک و توفیقات روز افزونشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

او در ادامه اظهار کرد: از سال ۱۳۹۰ با پیگیری های فراوان امام جمعه وقت حجت السلام و المسلمین حسینعلی عربی و علمای شهر در سطح شهرستان دو حوزه به صورت مستقل تاسیس و شروع به کار کردند. بحمدالله برکات زیادی برای شهرستان داشته و توانسته است تحولات فرهنگی خوبی را در سرخه به وجود آورد لذا باید تلاش کنیم حوزه علمیه خواهران را روز به روز ارتقاء ببخشیم.

در ادامه طاهره عربی بیان داشت: یکی از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاسیس حوزه های علمیه خواهران بود که اتفاق بسیار مبارکی است و توانست زمینه تحصیل هزاران نفر از خواهران را در سطح کشور فراهم نماید. حوزه علمیه خواهران در سرخه در مقطع سطح دو شروع به کار کرده و در سال ۹۱ مجوز لازم را کسب و تحت پوشش حوزه علمیه خواهران قم فعالیت می کند و با حداقل امکانات و اعتبارات مایه برکت بوده و دستاوردهای خوبی برای شهرستان داشته است و یکی از دستاوردهای آن کشف استعداد ۸۰ نفر از خواهران که اگر حوزه علمیه نبود این استعدادها ناشناخته باقی می ماند.

او در ادامه گزارشی از احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران را ارائه و ابراز امیدواری کرد، ان شاءالله با پیگیری های هیئت امنا و امام جمعه این پروژه تکمیل و آماده بهره برداری شود.

در خاتمه امام جمعه عنوان کرد: در جهت اینکه حوزه علمیه خواهران بتواند فعالیت های خود را روز به روز گسترش بدهد باید برای تامین مکان مناسب جهت سکونت اساتید اقدامات لازم را داشته باشد و به دنبال ایجاد منابع پایدار و درآمدزایی برای تقویت حوزه باشد و ما هم خود را موظف می دانیم که در این راستا قدم برداريم و در تقویت حوزه کمک نماییم. نهاد امامت جمعه به صورت ویژه و با تمام توان در خدمت حوزه بوده و هر کاری که در توان ما باشد همراه شما هستيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها