خبرهای داغ:

توزیع 40 بسته معیشتی و 200 پرس غذا به همت بسیجیان محله آل یاسین (ع) در سرخه

همزمان با دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی 400 بسته مومنانه و 400 پرس غذی گرم به همت پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۸۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در جهت بزرگداشت دهه بصیرت 40 بسته معیشتی در جهت کاستن بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده های نیازمند به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) به خانواده های آسیب دیده و نیازمند اهدا شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یارانش 40 بسته معیشتی با یاری خیرین و بانیان تهیه و با حفظ شان و منزلت خانواده ها به آن ها اهدا شد.

او افزود: در حدیثی از پیامبر اسلام (ص) آمده است: هر کسی یک نیاز مؤمنی را روا سازد، خداوند حاجت های فراوان او را روا سازد که کمترین آن بهشت باشد»این حدیث و توصیه های و سفارش های بسیاری از اهل بیت (ع) در زمینه کمک و یاری رساندن به مومنان بیان شده است که نشان دهنده ای اهمیت کمک رسانی به مردم و نیازمندان در هر جامعه ای است.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین در این راستا توزيع 200 پرس غذای گرم نیز به خانواده های نیازمند در سرخه اهدا شد. این کمک ها در راستای احیای سنت و سیره امیر المومنین علی (ع) و فاطمه زهرا (س) در جهت کمک به خانواده های کم بضاعت انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار