خبرهای داغ:

نشست مربیان طرح جامع تربیتی شهرستان سرخه برگزار شد

نشست مربیان طرح جامع تربیتی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت با حضور رئیس بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۳۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت و شهادت سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی، نشست مربیان طرح جامع تربیتی شهرستان با حضور احمدی رئیس بسیج دانش آموزی استان و مسئول استانی طرح جامع تربیتی و جمع دیگری از مسوولان شهرستانی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه برگزار شد.

در ابتدای نشست سروان حسن فیض فرمانده بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، هدف از برگزاری این نشست را، ارائه گزارش عملکرد توسط مربیان، تبادل نظر و هماهنگی هرچه بیشتر آنان در اجرای ماموریت بسیج دانست.

سپس هر یک از مربیان با بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات، گزارشی از فعالیت ها و عملکرد خود را بیان کردند.

در ادامه احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بویژه سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی، به توصیه های این شهید خطاب به بسیجیان پرداخته و با اشاره به شناخت درست از نیازها در مدارس بر اساس نیازسنجی مناسب، خواستار کادر سازی دانش آموزان و تربیت آنان بر اساس استعداد و ظرفیت علمی آنان شد.

او هدایت، حمایت و نظارت بر مربیان را جزء وظایف سازمان بسیج دانش آموزی و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی در موضوعات مختلف را جزء برنامه های اولویت دار این سازمان دانست.

همچنین او بر استفاده از ظرفیت دانش آموزان در گروه های جهادی مدارس تاکید کرد.

در پایان برنامه تابلوی قطعه ای از بهشت (قطعه ای از فرش آستان مقدس امام رضا(ع)) به همراه یک جلد کتاب به مربیان طرح جامع تربیتی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار