فرمانده سپاه کربلا:

امروز جهاد روایتگری و روشنگری وظیفه همه دلسوزان نظام است

ساری-فرمانده سپاه کربلا جهاد روایتگری و روشنگری را وظیفه همه دلسوزان نظام دانست و گفت:شمن در نظر دارد نظام ارزش‌ها و الگو‌های ما را از بین ببرد و برای این کار از سال‌های گذشته برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۶۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در نشست با روسا و دبیران کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ششم بهمن ماه از حمایت سپاه برای برنامه‌های ستاد مردمی خبر داد و تاکید کرد:مردمی بودن گرامیداشت ایام الله در نظام یک ضرورت است و هر یادواره و همایشی که مردم برگزار کنند، باشکوه است.

سردار مسلمی مردم را سرمایه نظام خواند و افزود: دشمن می‌خواهد سرمایه اصلی نظام اسلامی را که موجب پیروزی این انقلاب شده است از ما بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه  با تصریح بر اینکه مردم به رهبری امام و روحانیت بزرگترین عامل پیروزی انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال نا امید کردن مردم  است.

سردار مسلمی  با تاکید بر اینکه ملت ایران نشان داد با دست خالی، اما با اخلاص و پشتکار می‌توان کار‌های بزرگ را به پایان رساند، متذکر شد: امروزه جهاد روایتگری و روشنگری و حفظ ارزش‌ها  وظیفه همه دلسوزان نظام است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به تشریح اندیشه‌های یکی از نظریه پرداران غربی برای از بین بردن یک تمدن پرداخت و گفت: دشمن در نظر دارد نظام ارزش‌ها و الگو‌های ما را از بین ببرد و برای این کار از سال‌های گذشته برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار