ساری- فرمانده سپاه کربلافرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کشور در برخی از حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی و فرهنگی دچار مشکل است، افزود:با مدیریت دینی بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۷۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره غیرت دینی و نقش آن در پیروز‌ها و حماسه آفرینی مردم  گفت: در این چهل سال عمر انقلاب دشمنان  با طراحی نظریه‌های مختلف بدنبال از بین بردن ارزش‌های پایدار و امنیت‌ساز  بودند، اما مردم ایران با همان غیرت دینی که باعث پیروزی انقلاب شد، در تمامی صحنه‌ها به میدان آمدند و نگذاشتند دشمنان به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  کشور در برخی از حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی و فرهنگی دچار مشکل است، افزود: بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف غیرت دینی مردم بود و با مدیریت دینی بن بستی وجود ندارد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه امروزه دشمن با تمامی ابزار‌های نوین درتلاش برای سیاه نمایی و ناامیدی مردم از نظام اسلامی است، ادامه اد: امروز مردم یک مدیر میدان میخواهند مثل حاج قاسم که ویژگی‌های، مثل ولایتمداری، ملی‌گرایی، وطن‌دوستی و خدمت به مردم را داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با تمام ابزار تبلیغاتی باور و عقیده  جوانان را هدف را گرفته است، خاطرنشان کرد:  امروز ما در عرصه‌های مختلف با عمل خود که همراه با عقلانیت و دیانت است می‌توانیم جلوی دشمنان بایستیم و نگذاریم  آنها به اهداف خود دست پیدا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها