فرماندار شهرستان سامان گفت: از امروز (شنبه) خدمات دستگاه‌های اجرایی دولتی در این شهرستان تنها به دارندگان کارت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ارائه خواهد شد و فقط حق ورود به ادارات را دارند.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۱۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کمال اکبریان در یازدهمین نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تأکید کرد: تاکنون ۹۰ درصد از جمعیت هدف شهرستان سامان دُز نخست، ۸۱ درصد دُز دوم و ۱۳.۵ درصد دُز سوم واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

وی افزود: افراد واجد شرایطی که تاکنون هیچ‌کدام از دُزهای واکسن خود را علیه ویروس کرونا تزریق نکرده‌اند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند؛ زیرا افزایش واکسیناسیون شرایط مقابله با ویروس کرونا را بهبود می‌بخشد.

اکبریان تصریح کرد: سعی می‌شود از توان نیروهای بسیج، شوراهای اسلامی و دهیاران برای افزایش روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در روستاهای شهرستان سامان بهره‌گیری شود.

وی یادآور شد: مردم برای رفع خطر سویه اومیکرون و جلوگیری از شیوع آن با استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کنند.

ارسال نظرات