خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
اسدآباد-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری باند سارقان سیم برق و دریچه‌های آب و فاضلاب و کشف ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۸۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم، کابل برق و همچنین دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب در سطح شهرستان اسدآباد، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع‌آوری شواهد و قرائن موجود و همچنین کار اطلاعاتی شبانه‌روزی باند سارقان سیم برق و دریچه‌های آب و فاضلاب توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: باند ۳ نفره سارقان کابل و سیم برق و همچنین باند ۵ نفره سارقان دریچه‌های آب و فاضلاب در دو عملیات ضربتی دستگیر و در مواجهه با مستندات موجود به ۲۰ فقره سرقت کابل و سیم برق شبکه هوایی و ۳۰ فقره سرقت دریچه چدنی آب و فاضلاب و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند و در بازرسی از محل مخفیگاه آنان، دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری دو خریدار دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب سرقتی و معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: موارد مشکوک وگزارش‌های خود را در ساعت‌های مختلف شبانه روز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات