خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد
همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان، از دستگیری قاتل متواری که حین رانندگی و مشاجره لفظی مرگ یک شهروند را رقم زده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۴۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
دستگیری قاتل متواری در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اسدبیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مشاجره لفظی یک راننده نیسان با راننده خودرو سواری، متاسفانه راننده خودرو سواری با آویزان شدن به درب خودرو نیسان و حرکت راننده در این حین موجب سقوط و مرگ راننده خودرو سواری شده و راننده خاطی از محل فرار می‌کند.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه ماموران پلیس آگاهی سرانجام راننده نیسان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پس از بازجویی از راننده، وی به قتل اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مشاجره لفظی و فحاشی در حین درگیری بیان کرد، گفت: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

*دستگیری سارقان گوشی دانش‌آموزان

وی گفت: همچنین سارقانی که با حضور در مقابل مدارس همدان و انتخاب طعمه از بین دانش‌آموزانی که موبایل داشتند در یک دعوا و درگیری، اقدام به سرقت گوشی آنان می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

اسدبیگی افزود: این سارقان که از خودروی سرقتی برای تردد و شناسایی افراد استفاده می‌کردند، در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت گوشی به این شیوه و شگرد اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه آسایش و امنیت مردم را مختل کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز انتظار داریم هرگونه موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۳ هزارکیلوگرم مواد خوراکی غیر مجاز در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو شوتی که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: با هماهنگی مقام قضایی کامیون مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد از تخلیه کالا‌های موجود در آن مقدار ۳ هزار کیلوگرم مواد خوراکی غیرمجاز با ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: در این راستا یک نفر دستگیر پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

*کشف ۳ هزار کیلو گرم گردو قاچاق و غیر مجاز در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با اشاره به مشکوک شدن مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان به یک دستگاه خودرو کامیون که در حال تردد بود، افزود: با هماهنگی مقام قضایی خودروی مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد از تخلیه کالا‌های موجود در آن مقدار ۳ هزار کیلوگرم گردو قاچاق و غیر مجاز با ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا نیز یک نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است، بیان داشت: باید همه تلاش خود را در راستای مبارزه با کالا‌های قاچاق و ارز به کار ببندیم که خدمتگزار صدیقی برای مردم باشیم و بتوانیم امنیت و آرامش مردم را به نحو مطلوب حفظ کنیم.

*کشف تعداد ۲۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق در همدان

محمدی گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان به یک دستگاه خودرو کامیون که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند که با هماهنگی مقام قضایی کامیون مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد از تخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۲۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: در این راستا نیز یک نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

*توقیف محموله کالا‌های قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان نیز در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان پس از هماهنگی‌های لازم و با تشدید اقدامات گشت‌زنی و در کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: پس از متوقف کردن کامیون مشخص شد این خودرو دارای جاساز بسیار حرفه‌ای و ماهرانه‌ای است.

وی ادامه داد: در بازگشایی جاساز و تخلیه بار مقدار ۴ تن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین تعداد ۱۰۰ دستگاه کارت‌خوان که همگی خارجی و قاچاق بودند با ارزش ۳۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در همین راستا راننده دستگیر و پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل شد و تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات