رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد
زنجان-رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: ۲۶ روستای استان زنجان در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که طرح‌های آبرسانی از طریق گروه‌های جهادی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۳۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ فرشاد پیری  در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در حال توزیع در مناطق محروم استان زنجان است.

 

اجرای پروژه‌های آبرسانی در ۲۶ روستای استان زنجان

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته از نظر زیرساخت‌ها و نرم‌افزاری کارهای بنیادی و ظرفیت سازی انجام شده است، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی در سامانه اطلس ساماندهی می‌شوند و نهادهای حاکمیتی از طریق این سامانه گروه‌های جهادی را برای اجرای پروژه‌ها شناسایی می‌کنند.

 

این مسئول از صدور مجوز قانونی به گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: ۲۵۰ گروه جهادی در استان زنجان دارای مجوز هستند که این امر موجب تسهیلگری فعالیت‌های گروه‌های جهادی شده است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: سومین انتخابات شورای گروه‌های جهادی برگزار می‌شود که این موضوع موجب فعالتر شدن گروه‌های جهادی می‌شود.

 

پیری برضرورت مطالبه گر بودن گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی در راه خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال خالصانه و فی سبیل‌الله خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با استقرار دولت جدید و براساس قانون اختیارات بسیج سازندگی، این سازمان در هشت عرصه و ۳۰۰ عنوان برنامه فعالیت می‌کند.

 

این مسئول یادآورشد: در بحث عملیاتی کردن پروژه‌های محرومیت زدائی باید گروه‌های جهادی فعالتر شده و در کنار دولت خدمات رسانی کنند تا شاهد تحولات بهتری در این زمینه باشیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای طرح‌های آبرسانی در استان زنجان توسط گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: ۲۶ روستا در استان زنجان در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که تلاش می‌شود این پروژه‌ها عملیاتی شود.

 

پیری یادآورشد: پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف آماده است که گروه‌های جهادی می‌توانند در این زمینه وارد شده و پروژه‌ها را اجرایی کنند.

 

ارسال نظرات