مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»خبر داد

فراخوان پذیرش «روایت هنر»در زنجان

زنجان _ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از انتشار فراخوان روایت هنر در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۳۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت :طبق تفاهمنامه صورت گرفته فی مابین سازمان بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ورکشاپ «روایت هنر» در سطح کشور برگزار می‌شود.

فراخوان پذیرش «روایت هنر»در زنجان


وی با بیان اینکه این طرح در سه بخش نقاشی، گرافیک و کارتون می باشد، تصریح کرد :تکنیک کار در این سه بخش آزاد و پس از پایان مهلت ارسال آثار همه آثار داوری می شود.

 

رستمخانی در ادامه با اشاره به موضوع مسابقه در سه بخش نقاشی، گرافیک و کارتون، عنوان کرد :این فراخوان در  رشته نقاشی با موضوع «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله بهشتی»، رشته گرافیک «هفته وحدت، عید مبعث، تسخیر لانه جاسوسی، دهه فجر» و رشته کارتون «سبک زندگی و خانواده» می باشد.

 


وی با بیان اینکه داوری آثار توسط انجمن های هنری تجسمی انقلاب و دفاع مقدس صورت می گیرد، تاکید کرد : پس از انجام ارزیابی و داوری آثار پذیرفته شده توسط آن انجمن خریداری و در نمایشگاه ها و جشنواره ها و فضای مجازی استفاده خواهد شد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت :مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال جاری است.

 

رستمخانی در پایان خاطرنشان کرد :علاقمندان می توانند تصاویر آثار خود را با درج مشخصات (نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شماره تماس) و با کیفیت حداقل ٣٠٠dpi و با فرمت jpg به شماره تلفن ٠٩١٩۵٣۵٣٢۶۵ در پیام رسان واتساپ ارسال نمایند.

ارسال نظرات