مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ میلیون و ۱۳۲ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۰۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

جابجایی ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،کلیم‌اله وثوقـی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان نمین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون  ۳ میلیون و ۱۳۲ هزارتن کالا در استان جابجا شده و ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همچنین در ۹ ماه گذشته بیش از ۲۲۶ هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل ادامه داد: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل‌ونقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وثوقی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

ارسال نظرات