خبرهای داغ:

20 بسته معیشتی در روستا عبدالله آباد سرخه توزیع شد

همزمان با دومین سالروز بزرگداشت سردار شهید قاسم و سلیمانی و دهه فاطمیه 20 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۴۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه بصیرت و بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی 20 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد با همکاری نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه بسته بندی و توزیع شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و در شرایط کرونایی سعی می‌کنیم تا با تهیه و توزیع این بسته‌های غذایی بتوانیم یاریگر نیازمندان باشیم.

او افزود: در این روزها که سراسر کشورمان با حال و هوای ایثار و شهادت و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام رنگ و روح معنوی به خود گرفته، مجموعه سپاه و بسیج در سطح شهرستان و روستاها نیز تلاش می‌کند تا با همراهی خیرین و نهادهای غیردولتی زمینه تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را فراهم کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) بیان داشت: در سنگر دفاع از این دستاوردهای عظیم و پیام بی‌نظیر شهدا ما مسئولیت خطیری را بر عهده داریم و باید با فهم عمیق از این شرایط حساس جلوی توطئه دشمن را در عرصه‌های مختلف گرفته و زمینه حرکت بی‌نظیر را در حوزه‌های مختلف به ویژه دستیابی به علوم و فنون جدید فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها