همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت جهادگران پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) 10 بسته معیشتی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۷۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت شهادت سردار دلها شهید سلیمانی، 10 بسته حمایتی شامل مواد شوینده و خوراکی تهیه و بین خانواده های کم برخوردار محله کریم اهل بیت (ع) در سرخه به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) سرخه توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: پایگاه های مقاومت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از ابتدای شیوع کرونا اقدام به تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه کرد و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی قرارگاه مواسات، تاکنون توانسته در قالب طرح و برنامه های مختلف دستگیر خانواده های نیازمند در سطح محله باشد.

او با تاکید بر اینکه کلیه کمک ها با محوریت محله و مسجد انجام می گیرد افزود: بسیجیان و گروه های جهادی با شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده در سطح محله اقدام به دستگیری از آن ها در جهت کاستن از گوشه ای از مشکلاتشان کرده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: همزمان با دومین ساللگرد سردار 40 بسته معیشتی و مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) 10 بسته حمایتی توزیع شد.

ادهم تصریح کرد: کمک به نیازمندان و محرومین با نام حضرت زهرا و سردار شهید سلیمانی خود راهی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و دینی است.

او با قدردانی از تلاش و همت بسیجیان که در حمایت از خانواده های کم بضاعت و محروم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: از خیران و نیکوکارانی که همواره پا به پای بسیجیان و گروه های جهادی به خدمت گذاری اقشار محروم جامعه می پردازند، قدردانیمی کنم.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) در خاتمه بیان داشت: ختم سوره یس به نیابت از سردار سلیمانی هدیه به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) از اقدامات فرهنگی در این دهه بود که در بستر فضای مجازی (رسانه محله) به همت بسیجیان انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها