مدير اجرايي جشنواره فرهنگي هنري طراوت از برگزاري آئين اختتاميه جشنواره طراوت در روز چهارشنبه بیست و دوم دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۵۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ محمد صادق طحان مدير اجرايي جشنواره فرهنگي هنري طراوت گفت: آئين اختتاميه جشنواره طراوت در روز چهارشنبه با حضور استاندار سمنان، نماينده ولي فقيه در استان و جمعي از مسئولان استاني و کشوري در باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار مي گردد.

وي افزود: 380 اثر از 26 استان کشور در 14 بخش به اين جشنواره ارسال شده است که در روز چهارشنبه از برگزيدگان تقدير مي شود.

محمد صادق طحان افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره رشد و اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده، همگرایی و هم‌افزایی ملی در حوزه تولید و نشر محتوای اجتماعی و هنری در حوزه عفاف و حجاب، تحکیم پیوند بین دین هنر و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، شناسایی و معرفی فعالان ترویج فرهنگ حجاب وعفاف و تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی است.

وي افزود: اين جشنواره در موضوعات حجاب از نگاه ادیان و اقوام ، زیبایی های حجاب ، حجاب قانون مداری،حق شهروندی، حجاب شکوه بندگی،کرامت انسانی، نقش مردان در جامعه ای عفیف و حجاب هویت اسلامی ،اصالت ایرانی برگزار می گردد.

مدير اجرايي جشنواره فرهنگي هنري طراوت  تصريح کرد: اين مراسم به صورت زنده از بستر پيام رسان روبيکا به آدرس https://rubika.ir/basiratsemnan پخش مي گردد.

گفتنی است این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ، اداره کل حوزه هنری استان سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها