فرمانده سپاه استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره طراوت گفت: نیاز جامعه امروز گفتمان سازی در حوزه حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۹۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره طراوت گفت: نیاز جامعه امروز گفتمان سازی در حوزه حجاب و عفاف است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگي، هنري و  ادبی طراوت با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت:جشنواره طراوت فرصت مهمی است تا اهمیت موضوع حجاب  و عفاف در  جامعه  مورد بررسی قرار گیرد  و  در این خصوص اقدامات و تلاش های خودجوش  گروه های مردمی در سراسر کشور  و به ویژه در استان سمنان آثار و برکات زیادی داشته است‌.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اهداف دشمنان در شرایط جنگ نرم امروز تصریح کرد: دشمن  این را درک  کرده است که هویت جامعه اسلامی بر مبنای خانواده است و بر این اساس است که دشمنان  تمرکز اصلی خود را در  جنگ نرم  بر از بین بردن این بنیان اجتماعی گذاشته است .

وی افزود:وقتی خانواده ای مستحکم شود جامعه ارزشمند ی را خواهیم داشت و و در این کارزار فرهنگي ، حجاب و عفاف یک موضوع  زیر بنایی در جامعه است و در صورتی که به آن توجه نشود آسیب های اجتماعی گریبانگیر جامعه خواهد شد  وامروز در غرب  شاهد آن هستیم که با نگاه تحقیر آمیز به زنان در حوزه خانواده دچار چالش جدی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها