فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خبر داد.

ساماندهی منازل آسیب دیده حادثه حسین آباد توسط گروه‌های جهادی بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از ساماندهی منازل آسیب دیده حادثه انفجار تانکر در حسین آباد توسط گروه‌های جهادی بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۱۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیرو‌های بسیجی و کارکنان حوزه مقاومت بسیج شهر حسین آباد از همان دقایق اولیه بروز حادثه انفجار تانکر در محل حادثه حاضر شده و به یاری مردم گرفتار در آتش شتافتند.


وی افزود: تمام ماشین آلات و تجهیزات حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر حسین آباد برای یاری خانواده‌های گرفتار در این حادثه و خاموش کردن آتش سوزی به کار گرفته شد و با مدیریت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و با همکاری جمعیت هلال احمراستان نیز بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و پتو و سایل گرمایشی در اختیار ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه قرار گرفت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: در همان ساعات اولیه بروز حادثه و پس از نجات همه افراد، با حضور استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسانه کمیته‌ای برای ارزیابی آسیب‌های مالی و جسمانی این حادثه تشکیل شد و مردم آسیب دیده با همکاری اهالی خیرخواه حسین آباد در منازل مسکونی همسایه‌ها اسکان یافتند.


سرهنگ عسکری افزود: امروز نیز قبل از اتمام جیره ۷۲ ساعته و برای کاهش آلام ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه از سوی سپاه سنندج و با حضور سردار مدنی جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان، بسته‌های معیشتی ۶ میلیون ریالی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در اختیار این ۳۰ خانواده قرار گرفت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اعلام کرد: مجموعه سپاه و بسیج با محوریت گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن کار ساماندهی و نوسازی منازل آسیب دیده این حادثه را آغاز خواهد کرد و هم اکنون گروه‌های جهادی بسیج در حسین آباد حاضر هستند و امور مرتبط با ارزیابی میزان خسارت وارده را انجام می‌دهند.


متأسفانه حادثه تانکر سوخت در حسین آباد سنندج موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۶ نفر شد و ۳۰ منزل مسکونی نیز طعمه حریق شدند.


راننده تانکر حمل سوخت و دو نفر از ساکنان شهر حسین آباد جان خود را در این حادثه از دست دادند و هم اکنون سه نفر نیز در مراکز درمانی بستری هستند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات