توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در زاهدان

زاهدان/ با همت ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان 700 بسته معیشی بین نیازمندان زاهدانی با هدف مواست و همدلی توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۳۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

جانشین فرمانده سپاه سلمان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متنخصصین سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و کمک به نیازمندان در دو سالی که از شیوع ویروس کرونا در جامعه میگذرداقشار مختلف بسیجبا با تهیه بسته های معیشتی به نیازمندان خدمت رسانی کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که این رزمایش در راستای خدمت رسانی بی منت با هدف مواسات و دلی با افراد نیازمند با حفظ شان و کرامت انسانی اجرا شده است، افزود: از ابتدای دی ماه به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تعداد 867 بسته معیشتی تهیه  و توسط اقشار مختلف بسیج به نیازمندان شنایی شده اهدا شده است.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد با اشاره به این مطلب که ارائه این خدمات تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا و در راستای کمک به قشر آسیب ده جامعه همچنان تداوم خواهد داشت بیان کر: امروز نیز تعداد 700 بسته تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد که ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که این بسته ها شامل برنج، روغن، مرغ ،حبوبات، کنسروجات و ماکارانی است، ادامه داد: همچنین  تعداد 90 کیسه آرد و 43 بسته کیف و نوشت افزار تهیه و در بین افراد  محروم و نیازمند توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متنخصصین سپاه سلمان اظهار داشت: با توجه به سیل چند رور اخیر در جنوب استان به همت بسیجیان و ادارات تعداد اقلام تهیه و در اختیار سیل زدگان مناطق سیل زده قرار گرفته است  که 1200 جفت کفش، آب معدنی، و اقلام خوراکی به ارزش 20میلیون تومان، تهیه و اهدا  400 جفت چکمه، 40 تخته پتو، 1300 پرس غذای گرم در بین مردم سیل زده جنوب استان از خدمات دیگر بسیج اقشار در این مناطق بوده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات