مراسم وداع با پیکرمطهر شهید گمنام در هیرمند برگزار شد

هیرمند/مراسم وداع با پیکرمطهر شهید گمنامب دوران دفاع مقدس با حضور مردم ولایتمدار و مرزنشینان شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۷۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید دوران دفاع مقدس با حضور اعضای شورای تامین و معتمدین ریش سفیدان، بسیجیان هميشه در صحنه  از میدان ۲۲بهمن تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان هیرمند برگزاری شد .

 در این مراسم  حجت الاسلام والمسلمین  علی اکبر پور  گفت: امروز شاهد پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بدستان مبارک مردم فهیم و نجیب شهرستان هیرمند در نقطه صفر مرزی هستیم.

وی افزود: امنیت و آرامش که داریم امروز تلاش خالصانه وجانفشانی شهیدان سرافرازی ماست مبادا که راه شهدا و آرمانهای والای شهيدان و امام شهیدان را فراموش نکنید .

مسئول نمایندی ولی فقیه در سپاه سلمان افزود: شهید سلیمانی پیرو ولایت بود او ولایت پذیری می کرد گوش به فرمان رهبری بود وی خاطرنشان کرد شهیدان قاسم تاقاسم میر حسینی را بعنوان قهرمان سیستان می شناسد ودر پایان تجلیل از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

سرنگ پاسدار علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه هیرمند عرض خیرمقدم به مهمان گرانقدر و معتمدین و بسيجيان گفت: شهیدان راه مقاومت و از خود گذشتگی جهاد شهادت طلبی را به ما گفتند تا راه شهیدان را ادامه دهیم .

 حجت‌الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه هیرمند گفت: شهید صفر سارانی دارای هفت فرزند بود که به جبهه رفت شهید صفر سارانی ولایتمدار بود ایشان به نماز و قرآن سفارش زیادی می کرد

در ادامه سخنران برنامه حضرت ح

ارسال نظرات
آخرین اخبار