نشست صميمي سردار سيد علي بنايي فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با پايوران وظيفه در حسينيه جان نثاران ولايت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۶۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
نشست صميمي فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با پايوران وظيفه
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نشست صميمي سردار سيد علي بنايي فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با پايوران وظيفه در حسينيه جان نثاران ولايت برگزار شد.

در اين نشست که با رعايت اصول بهداشتي و شيوه نامه هاي کرونايي برگزار شد سردار بنایی پیرامون اهمیت و جایگاه خدمت مقدس سربازي سخن گفت و اين که امروز بايد افتخار کنيم که لباس سربازي پوشيده ايم لباسي که شهيداني چون تهراني مقدم و حاج قاسم سليماني پوشيدند کساني که دشمن با تمام توان نتوانست در مقابل آنها ايستادگي کند. 

سردار بنایی به لزوم استفاده از فضاي معنوي پادگان به ويژه حضور در نماز و جماعات اشاره کردند و توصيه کردن که تنها در اين محيط و فضا مي توان به آرامش دل رسيد و کساني که نسبت به اين مسائل تنبلي و کاهلي مي کنند نسبت به ديگران از اضطراب بيشتري برخوردار هستند. 

نشست صميمي فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با پايوران وظيفه
 

فرمانده لشکر 27 با اشاره به برگزاري کلاس هاي مهارت افزايي در لشکر خاطر نشان کرد مدرک اين کلاس ها بين المللي است و بهره مندي از آن مي تواند در ساخت آينده اي روشن به ويژه براي خود سربازان اثرگزار باشد.

وی در پايان اين نشست به سوالات سربازان وظيفه که به صورت شفاهي مطرح کردند، پاسخ گفت.

ارسال نظرات