خبرهای داغ:

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید گردان کوثر سرخه برگزار شد

طی آیینی مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید گردان کوثر سرخه با حضور اعضا در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۰۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ طی آیینی مراسم تودیع و معارفه مسئول فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه برگزار شد.

این مراسم با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با حضور اعضای گردان کوثر (س) برگزار شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در جمع اعضای گردان اظهار کرد: آمادگي و حفظ انسجام را از شاخصه هاي مهم بسيج در همه عرصه هاي مورد نياز كشور عنوان كرد. بنابر اين براي حفظ اين عنوان و اعتبار بايد بسيجيان روز به روز آماده تر شده و آموزش هاي لازم را فرا بگيرند.

او افزود: امنیت و اقتداری که امروز در منطقه و دنیا داریم به علت دلاور مردی رزمندگان است که در دفاع مقدس درسی به دشمن تا بُن دندان مسلح دادند که هیچگاه حتی فکر حمله در مخیله آن‌ها نگنجد.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان در ادامه اضافه کرد: اعضای گردان کوثر در طی سال های اخیر برنامه های بسیار خوبی داشته و فراخوان هایی را برگزار کرده است. ان شاءالله همچنان بتواند با برنامه ریزی و موفق تر از گذشته عمل کند و اعضای گردان نیز با آمادگی کامل در همه برنامه ها حضور یابند.

در این مراسم از زحمات فاطمه ادهم فرمانده اسبق گردان کوثر (س) تجلیل و زینب داودی به عنوان فرمانده جدید گردان انتخاب و حکم مسولیت به وی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها