خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛

داوری ۴۴۹ اثر خبری اصحاب رسانه استان در جشنواره ابوذر

کشاورز عنوان کرد: تعداد ۴۴۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که همه این تعداد اثر برای داوری به هیات داوران در تهران ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۷۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز در دیدار اعضای کانون خواهران بسیج رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه در دفتر این سازمان برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر بیان کرد: تعداد ۴۴۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که همه این تعداد اثر برای داوری به هیات داوران در تهران ارسال شد.

 

وی گفت: این آثار توسط ۱۰۸ شرکت کننده به تفکیک ۴۴ خبرنگار خانم و ۶۴ خبرنگار آقا از ۳۵ رسانه فعال در استان قزوین تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

کشاورز اظهار کرد: این آثار به تفکیک شامل ۷۲ اثر در قالب عکس، ۱۶۱ گزارش،۲۹ خبر، ۷۱ یادداشت، ۲ اثر مستند کوتاه، ۶۱ اثر در قالب کلیپ و موشن گرافی،۵ اثر اینفوگرافی و ۴۸ اثر در قالب گفتگو و مصاحبه بوده و همچنین در بخش کاریکاتور هیچ شرکت کننده ای نداشتیم.

 

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: تجلیل از خانواده شهید کریم اکبری، رسانه فعال با بیشترین خبرنگار، دو خبرنگار پیشکسوت و از خبرنگار انقلابی، بخشی از برنامه های جانبی جشنواره خواهد بود.

 

وی افزود: به غیر از برگزیدگان بخش ها، در هر محور هم از یک برگزیده تجلیل خواهد شد.

 

کشاورز با اشاره به استقبال خبرنگاران و اهالی رسانه استان از جشنواره ابوذر گفت: استقبال از جشنواره بسیار خوب بوده و در داوری ها نیز دقت نظر زیادی از سوی داوران که در سطح کشوری هستند اعمال شده است اما هدف ما از برگزاری مراسماتی از این دست، حضور رسانه ها و خبرنگاران انقلابی در عرصه عمل است. 

 

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان از آمادگی بسیج رسانه استان جهت برگزاری دوره های بازآموزی در محورهای خبر، گزارش و غیره برای خبرنگاران بسیجی خبر داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار