حسین پور از توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شهرستان خلیل آباد به نیابت از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: 15 سری جهیزیه در آینده نزدیک بین نوعروسان مددجوی دیگر نیز توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۷۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

محمدرضا حسین پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: با کمک خیرین و با تعامل با مراکز خیریه سطح شهر خلیل آباد به ۱۷ مددجوی تحت حمایت جهیزیه اهدا شد.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد جهیزیه به نیابت از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا (س) توزیع شده است، خاطرنشان کرد: جهیزیه کمیته امداد شامل ۵ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباس شویی و جاروبرقی می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد با بیان اینکه هر سری جهیزیه حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه داشته که ۱۰ میلیون تومان آن توسط خیرین و مراکز نیکوکاری تامین شده است، تصریح کرد: ۴۰ نفر از نوعروسان پشت نوبت دریافت جهیزیه در خلیل آباد بودند که ۱۷ سری در این نوبت و ۱۵ سری هم در آینده نزدیک توزیع می شود و تعداد افراد پشت نوبت تقریباً به صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تشویق جوانان تحت پوشش کمیته امداد به امر پسندیده ازدواج یکی از اولویت های کمیته امداد است، اذعان کرد: تلاش برای ترویج سنت حسنه ازدواج، تامین جهیزیه و اسباب زندگی از اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است.

حسین پور طرح تامین جهیزیه و کمک به ازدواج نیازمندان جزو برنامه های حمایتی کمیته امداد است، عنوان کرد: در جهت حمایت از تولید تمام اقلام جهیزیه از کارخانه جات ایرانی تهیه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها