خبرهای داغ:
همدان-مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ممتاز سردار سلیمانی که وی را برجسته کرد تبعیت پذیری از ولایت بود؛ سردار سلیمانی ذوب در ولایت و ذوالفقار و مالک اشتر علی زمان بود.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۲۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رضا میرزایی در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم که به همت پایگاه شهیدان نوری حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا منبع خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی ماندگار و در جهان الگو شد، گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ممتاز سردار سلیمانی که وی را برجسته کرد تبعیت‌پذیری از ولایت بود؛ سردار سلیمانی ذوب در ولایت و ذوالفقار و مالک اشتر علی زمان بود.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان ابراز کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخص نیست بلکه یک مکتب است که مرد میدان دفاع از حریم اسلام در سراسر جهان بوده است و چهره بین المللی داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام و مرد خطر‌ها و مرد عمل بود و محرومان و مستضعفین را یاری می‌کرد و قهرمان عرصه نبرد با کفار بود.

سردار میرزایی بیان کرد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی پیشی گرفته است، به همین علت است که سردار سلیمانی می‌گفت شرط شهید بودن شهید شدن است؛ وی در دفاع مقدس در همه عملیات‌ها بدون استثنا خط شکن جبهه‌ها بود و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته بود.

وی با اشاره به جنایات آمریکا گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای غارتگر و خونخوار که دستش از ایران کوتاه شد بیکار ننشست و به وسیله عواملش تلاش کرد تا این مملکت را دچار بحران کند و اجازه ندهد که این نظام شکل بگیرد بنابراین به سه موضوع  سقوط نظام، سلطه وغارت در ایران فکر می‌کند.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید قوی باشیم و موشک‌های خود را قوی کنیم، وقتی که قدرت دفاعی ما را ببینند عقب‌نشینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خط شکن عملیات‌ها بود و با قدرت خط دشمن را می‌شکست و پیش می‌رفت تا کار برای سایر لشگر‌ها آسان شود و تلفات کمتری داشته باشیم، ابراز داشت: با مدیریت سردار سلیمانی پیروزی‌های چشمگیری را شاهد بودیم.

سردار میرزایی گفت: اگر سردار سلیمانی وارد میدان نمی‌شد امروز ما باید در همدان با داعش می‌جنگیدیم و میلیون‌ها نفر شهید می‌دادیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور را از سردار سلیمانی داریم، ابراز داشت: خداوند محبت سردار سلیمانی را به دل مردم انداخت و میلیون‌ها نفر برای مراسم تشییع سردار آمدند که حماسه خلق کردند.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: سردار سلیمانی برای ما یک الگو است و راهش، راه دین ما، راه انبیا و پیامبران است؛ کسی که می‌خواهد راه شهید سلیمانی تبعیت از ولایت و رهبری است.

وی عنوان کرد: شهدای ما جان خود را فدای اسلام کردند، اگر بخواهیم راه شهید سلیمانی و شهدا را ادامه بدهیم و در روز قیامت شرمنده شهید سلیمانی نشویم باید راه ولایت را ادامه دهیم.

سردار میرزایی گفت: در عملیات کربلای ۵، ۱۱ هزار و ۱۸۰ لاله پاک این نظام مقدس پرپر شدند و شهید و مفقود دادیم و تعداد ۵۳ هزار و ۲۹۹ مجروح دادیم که سهم استان همدان ۷۴۳ شهید و ۲ هزار و ۵۰۰ مجروح تقدیم انقلاب اسلامی شد؛ این شهدا رفتند که اسلام بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات