خبرهای داغ:
همدان-فعال فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی را باید بر اساس فهم دقیق از مکتب امام خمینی کبیر (ره) تبیین کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن عبدالملکی در جمع ارکان گردان سایبری حوزه حضرت فاطمه (س) همدان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی را باید بر اساس فهم دقیق از مکتب امام خمینی کبیر (ره) برای مخاطبان و کنشگران انقلاب اسلامی تبیین کرد.

وی با بیان اینکه جوانان و بسیجیان باید نسبت به بیانات و آثار انقلابی به ویژه بیانات امامین انقلاب حساس باشند، گفت: جوانان مومن انقلابی پای کار باید بیانات امامین انقلاب با محوریت و مطالعه وصیتنامه و صحیفه امام(ره) و بیانات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را مورد تدبر و مداقه قرار دهند.

فعال فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برای توجه ویژه به ابعاد شخصیتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حاج قاسم که تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بوده است باید وصیتنامه الهی و سیاسی حاج قاسم محور مطالعاتی همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به ابعاد گوناگون و مولفه‌های اسلام ناب محمدی گفت: فسلفه و ماهیت مبارزاتی حاج قاسم با استکبار جهانی، ریشه در فهم عمیق و دقیق مولفه‌های اسلام ناب محمدی و نزاع همیشگی اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی دارد.

عبدالملکی عنوان کرد: سربازان ولایت و شاگردان مکتب حاج قاسم باید مولفه‌های اسلام ناب محمدی و ویژگی‌های اسلام آمریکایی را که در بیانیه سالروز کشتار حجاج در سال ۱۳۶۷ توسط حضرت روح الله (ره) به تفسیر بیان و تبیین شده است مورد مطالعه دقیق و محور پژوهش‌های کاربردی قرا دهند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات